Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2008 11:18 - Педофилията като традиция
Автор: meduza Категория: Други   
Прочетен: 2969 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 06.08.2008 11:44


   В моят град има един квартал , който незнам кой умник е именувал “Надежда”.Понеже не съм расистка , няма да спомена какво е преобладаващото като етнос население. Само ще отбележа ,че 100 лева е месечната сметка на всичките 20 хиляди жители на квартала.

    В кв.”Надежда” живеят много самотни майки.Те, майките явно не са много самотни , щом имат по 7, 8 ,че и отгоре деца.Да се чуди човек как са се пръкнали тези бебоци.В средата на месеца , самотните майки с цялата челяд и винаги придружавани от наперен мъжага , се дотътрят до банкомата да теглят детски,помощи и разни други суми полагащи им се по право. Самотните майки от този квартал са наясно с правата си .По неясна за мен причина ,обаче така и не се научиха да се справят с банкомата. Пише на български , дори и да имат внучета , са млади , нямат проблем със зрението.Аз , понеже не съм расистка винаги им помагам да си изтеглят парите.Първо ги питам, как не са се научили толкова време да боравят с картите. После поставям картата и им обяснявам стъпка по стъпка какво правя .Предупреждавам ги ,че така не се дава на всеки пин кода.Те ме гледат учудено ,пожелават ми “Бог да те благослови ,ма како !” и се затичват към магазините по главната улица. 

   Какво правят там ли?Стягат се за сватба.Свекървата купува на бъдещата си снаха дрехи. Често снахата е дете на 12 години. Свекървата е много горда ,че снахата е учила до пети клас , но е категорична ,че с ученето до тук .Вече става булка.Ухилената свекърва , тъпо хилещото се дете-булка и още десетина весели жителки на кв.”Надежда” гледат блузки , поли , пазарят се , разплащат се и тръгват към следващият магазин.

   

    След година ще четем по вестниците , за поредната тринадесетгодишна майка , която естествено е самотна такава . Не съм расистка , но си мисля ,че секса с дете е педофилия . Младоженецът не винаги е непълнолетен и може да носи отговорност за постъпките си. Ами , майката която про/дава детето си.

      Като чуем за поредния педофил ,живеещ някъде на Запад , започваме да се вайкаме ,да проклинаме ,да се възмущаваме , а родните педофили приемаме и казваме ,че такава им била традицията. По времето на великият Крум имало традиция при войни и природни бедствия да се извършват човешки жертвоприношения. Е , аз сега ако драсна клечката на някой , надявайки се да омилостивя бог , дали ще кажете :” Традиция , нищо лошо .”




Гласувай:
0



1. runner81 - проблемът в даденият пример
12.08.2008 23:15
е че преди да обясниш, че е традиция, по-големите, по-малките, роднини на "барбекю"-то, ще те обезкостят. А в случай че полицията успее да те скрие, в ХАГА ще знаят преди роднините ти по морето да са разбрали :)
А както каза един приятел "мразя расизма и негрите".
цитирай
2. анонимен - Надеждата-умирала последна
17.08.2008 20:13
Aми надявали са се и са спечелели.Ток ли,вода ли,работят ли?Имат си всичко.Ходила ли си там?Аз да,и мога да кажа,че само пердетат им няма да мога да си купя.Обувките да ги събуеш още на пътя.Ограда на къща- с теракот.Тези които са в началото,нямам думи за обзавеждането им.
цитирай
3. meduza - Ходила съм в началото на махалата, ...
17.08.2008 20:17
Ходила съм в началото на махалата , по навътре , при голите е страшничко.
цитирай
4. анонимен - Така е
17.08.2008 21:25
А за бъдещата булка,започва да се купува всичко за нея от години.нтересни обичаи имат.Аз също не одобрявам това,че женят деца на по 12,13 години.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meduza
Категория: Забавление
Прочетен: 173634
Постинги: 23
Коментари: 212
Гласове: 535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031