Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2009 22:58 - Ще прилаская ли коледното чудо
Автор: meduza Категория: Забавление   
Прочетен: 1756 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 01.01.2009 23:00


Тази година реших да посрещам Нова година у дома със семейството и приятелите си.Поставих си за задача да съм:

1. Неотразима хубавица.

2. Екзотична и опасна девица.

3. Перфектна домакиня.

И така , започва се :

По точка първа:Неотразима хубавица.

Бегом към битака.От опит знам,че там стоката може и да не е много качествена,но пък е ефектна.На битaка много странно,но никой продавач не ми обръща внимание .На другите им подвикват  : 
" Госпожице,тaз блузка със златното сърце е баш за Вас".
"А моитуууу момиче таз пола е таман за твоя баджак".
Пък аз все едно съм невидимият човек.Сигурно ме мислят за бедна.Не че съм богата,но изкарвам златната гривна върху ръкава на якето , вземам в ръка издутото с празни кредитни карти портмоне ,пъча гръд ,и се надувам като мисерок пред разгонени мисирки.Ако не знаете какво е мисирка,нарича се още и фитка, а по магазините и казват пуйка.Е,хвана се един балък.Казва ми:
"За Вас мадам, ето едни хубави топли кюлоти за студените самотни нощи.А,весели празници."

Добре де , няма нови дрехи за мен.И в таз световна криза що да хабя парични средства.Имам една блуза с остро деколте и избродирано сърце (е сребърно е ,не златно), но пък много ефектно подскача като хълцам.Връщам се в къши , обличам блузката с тупкащото сърце,да я поразтегна малко и бегом към точка втора.

По точка втора:Екзотична и опасна девица.

За девицата не знам как ще стане ,но за опасна знам.В гаража до нас продават пиротехнически средства. Законно и с инструкции на български език.Продавачът ме посреща,оглежда ме внимателно и заявявя:
"А, на лица под 18 години продаваме само пиратки клас "първи".Бреееееее, тоз чичка бил много възпитан.Усмихвам се и му давам личната си карта.Заговаряме се.Любезен човеk ,мил.Пита ме какво работя.Казвам му,що пък не.Той пък ми отговаря:"А,бе с тез диоптри и с таз опърпана блуза те взех за някоя от комисията на потребителите.А,весели празници."

По точка трета:Перфектна домакиня.Е,това няма как да стане.Ще поканя мама,тя всичко ще измисли , от менюто ,цвета на салфетките ,аромата в банята до прапарата за хлебарки.Надеждата ми е че толкова ще се умори цял ден от шетане ,че ще заспи преди полунощ.Защото истината е ,че аз  мисля да си намеря любовник(не че нямам другар в живота,имам,но на човек му се приисква и някакво коледно чудо да го притисне ).

Отивам да разглаждам с ютията блузата ,че виж деколтето станало по-дълбоко.Защо  купих този скъп сутиен  ,ако никой не го види!

"А , честита нова година!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   чудо,


Гласувай:
0



1. mathilda - Честита да е! :)
02.01.2009 10:02
С много любов и приключения :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meduza
Категория: Забавление
Прочетен: 173804
Постинги: 23
Коментари: 212
Гласове: 535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930