Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2009 21:53 - Шоуто „Страх” вече и в България.Аз отново съм на кастинг
Автор: meduza Категория: Забавление   
Прочетен: 6970 Коментари: 7 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Не ме взеха в "Биг брадър”. Естествено , аз не съм за там .Не съм ревящ, излъган мъж, не съм ромка -теоложка, нито съм мацка – мъж .    Колко глупава съм била да си мисля , че може да ме харесат за Голямият брат. Аз съм уверенена, силна , умна ,почти непорочна жена. Не съм за там!Ако някога сте се чудили какво означава фразата „здрав дух в здраво тяло” ,eлате да ме видите мен. Така ,че бегом към кастинга на „Страх”.Аз съм за там .Трябва физическа и психическа устойчивост.Ето какво ше кажа на уважаемата комисия и как ще ме изберат.Така започвам по план , точно и лаконично:

   1.Колко жени (и мъже ) могат да пренесат спящата си сто и двадесет половинка от дивана пред телевизора до семейното ложе.И( ако някой го може) ,дали пък успява на всеки две седмици да кове дъските на матрака и неистово да повтаря :”Въй , какъв си ми хубавец (хубавица)!

   2.Кой от всички вас може да си напъха дланта в устата на гладен питбул (защото на децата цял ден не им е останало време да го нахранят)  и да го убедят ,че не е гладен ,а само така си е внушил.

   3.Съществува ли изобщо човек,който след като е изял половин кило кренвирши от два лева килото да е жив.Е, аз съм жива.

   4.Сега ще питате за хлебарките.Това ме затруднява.След като спряха парното  у нас , тез сладки гадинки вече ги няма  .Студено им било.Няма как да тренирам дисциплината „ядене на хлебарки” , но пък щом са толкова мекушави ,има ли спор кой кого ще  излапа. Ех , Дарвин ,Дарвин , любимец си ми ти!

   Пожелайте ми успех !

   Ако ме вземет в „Страх” и  успея да покажа гола гръд и  врътлив ханш може да ми се възхишавате и във „Вип Брадър”.



Тагове:   България,   Отново,   кастинг,


Гласувай:
1



1. drugi - Успех! (но според мен търси ув...
11.01.2009 22:16
Успех!
(но според мен търси увереност другаде, а не в опити за участия в ТВ Предавания)
цитирай
2. gothic - Правил съм и къде-къде по-екстр...
12.01.2009 02:23
Правил съм и къде-къде по-екстремни неща. Успех на кастинга ;)
цитирай
3. анонимен - Пропускаш!
12.01.2009 02:51
Забравила си, че има още накъде...
Примерно:
1. Съседите, които денонощно набиват турбо-чалга с милиард децибели, тръскат си чергите връз прането ти и децата им пикаят пред вратата ти, но ти ги поздравяваш всяка сутрин.
2. Майка ти е със 135 лева пенсия, но всеки месец дава на внуците по 20 лева, а в хладилника и има винаги маслини и сирене.
3. В тоя сняг, който ще бъде почистен от майката Природа, чак напролет, досега не си паднала по лице нито веднъж, за залитанията и подхлъзванията не говорим.
4. Не си счупила главата на онова говедо от офиса, което редовно те бройка, а не си вижда тъпата, мазна, грозна муцуна. И досега не си го ритнала в корема.
а и да не забравя за оня ден, когато
5. В рейса те настъпиха, пътува права с багажа в ръце 17 спирки и копелдачетата на 12-13 години люпеха семки и то в лицето ти, а ти дори не ги уби.
Героиня си, ама не си за "Страх"!
Ти си си за всекидневното ни тъпо риалити "Добре дошли в БГ!"
цитирай
4. viovioi - успех ти желая!!!
12.01.2009 07:52
" Аз съм уверенена, силна , умна ,почти непорочна жена"...така не говори повече за себе си. Не звучи добре, остави хората от твоето обкръжение да ти дава оценки. По коректно е!
цитирай
5. sisithebest - ех,
12.01.2009 09:26
и аз пратих за 'страх', но надали ще ме извикат... жалко... а така ми се хапваше една огромна хлебарка :DDD

успех ;)
цитирай
6. анонимен - или пък сладко червейче
12.01.2009 11:46
или пък сладко червейче
цитирай
7. анонимен - Ами ако ви сервират виме
12.01.2009 11:48
Кефффффффффф, а ...............
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: meduza
Категория: Забавление
Прочетен: 173770
Постинги: 23
Коментари: 212
Гласове: 535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930